Unenõustamine

Mis on unenõustamine?

Mul ei ole imetrikke ega haldja võlukeppi, mis kõik lapsed magama paneks. Kõik info, mida ma jagan, on kuskil juba olemas ja kirjas. Nõustamise eeliseks on see, et ma toon sellest tohutust infohulgast välja selle, mis on praegult teie olukorras oluline. Lisaks kogemuse jagamine, toetus, julgustus, selgitused ja "miks" küsimustele vastamised. Informeeritud vanem saab teha informeeritud otsuseid ja tunda end enesekindlalt. Toetatud vanem saab tegutseda armastusest, mitte hirmust või ümbritsevate survest.

Kellele on unenõustamine mõeldud?

Unenõustamine on mõeldud neile lapsevanematele, kes:

  • tahavad teada, kas see, mis nende lapse unega toimub on normaalne ning soovivad võib-olla ka rohkem teadmisi, et ennetavalt juba lapsele häid uneharjumusi luua, et unekriisini mitte jõudagi;

  • tahavad teada, kuidas leebelt ja lapsesõbralikult aidata lapsel paremini magada, et ka enda väsimust vähendada;

  • on unekriisis - teavad, et nii edasi ei saa ning muutust on vaja.

Minu tõekspidamised

Klapime ilmselt hästi, kui need punktid on sulle ka olulised.

Lapse nutt ei ole manipuleerimine.

Mulle on oluline kasutada last austavaid meetodeid ja välistan enda jaoks meetodid, mis eeldavad lapse üksi nutma jätmist või kontaktist keeldumist.

Lapselt ei saa nõuda enamat kui seda, milleks ta võimeline on.

Mulle on oluline, et meie eesmärgid ja tegevus vastab ka sellele, kus laps parasjagu oma arengus on. See ei tähenda, et vanemad peavad kõik ära kannatama enda (vaimse) tervise hinnaga. Mõnikord lihtsalt pole lapse uni see, millega me peamiselt tegeleme, vaid leiame muid viise, kuidas ka vanema vajadused saaksid täidetud.

Uni pole üks asi vaakumis.

Pean oluliseks unega tegelemisel vaadata kogu peret ja olukorda tervikuna. Ei ole mõtet tegeleda range päevakava koostamisega, kui uneprobleemide põhjus on hoopis toitumises või ärevuses.

Sina oled oluline.

Lapsevanem ka väsib, teeb vigu, ei tea alati, mis oleks kõige õigem variant. Rasketest teemadest on ka oluline rääkida. Ei ole olemas rumalaid või valesid küsimusi. Ei ole olemas valesti tundmist. Ei ole olemas liiga väikseid muresid. Kui sinu jaoks on see mure ja see mõjutab sinu väsimust, siis on see teema, millest rääkida.

Kuidas unenõustamine käib?

1.

Kui sa oled otsustanud, et see, mis ma teen ja pakun on just see, mida sina vajad, siis broneeri aeg lehe all osas olevas kalendris. Broneeri "Hea uni" ja "Lõpuni toetatud" vähemalt 4 päeva kaugusele, et jõuaksid täita unepäeviku ja küsimustiku. Broneerimise käigus tuleb nõustuda nii teenuse tingimustega kui ka tasuda teenuse eest. Kui sul on veel küsimusi nõustamise kohta, siis kirjuta mulle kiri@mariannetobro.ee, facebooki lehele või instagrami sõnumitesse.

2.

Automaatselt tuleb sulle e-mail broneeringu kinnitusega. Pakettide "Hea uni" ja "Lõpuni toetatud" puhul saadan sulle esimesel võimalusel (tööpäeval, E-N 9-17 vahel) lingi, kus saad täita küsimustikku ja unepäevikut.

3.

Kui midagi tuleb ette, siis saad broneeritud aega muuta kuni 24 tundi enne broneeritud aega. Hiljemalt 24 tundi enne broneeritud aega peab täidetud olema ka küsimustik ja vähemalt 3 ööpäeva unepäevik, et jõuaksin nendega enne kõnet tutvuda.

4.

1h enne kõne algust saad ka meeldetuletuse e-maili meie videokõne toimumise kohta, kus on kirjas ka link, mille kaudu saad liituda zoom'i kõnega.

5.

Pakettide "Hea uni" ja "Lõpuni toetatud" puhul saadan 24h jooksul peale zoom'i kõnet sulle kokkuvõtva unepäeviku.

6.

"Hea uni" paketi puhul vastan e-maili teel sinu küsimustele unepäeviku kohta 7 päeva jooksul peale unepäeviku saatmist. "Lõpuni toetatud" paketi puhul lepime suhtlemise kokku videokõne käigus. Saad valida, kas soovid 4 nädalat e-maili tuge või 4 nädalat korra nädalas 30-minutilist kõnet, et jooksvalt kõik toimuv läbi rääkida ning küsimused küsida.

Broneeri aeg

  • Facebook
  • Instagram

©Malviine OÜ - Kõik õigused kaitstud 2020

Kodulehekülje sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes muul viisil ja kohas ilma Malviine OÜ kirjaliku loata. Avalikustamisel peab säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti. Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks.